Ülkü KOÇAK Toki İlkokulu Mamak\ANKARA Doğada stem 1.Rüzgarın gücü adlı etkinliğimizin yapım aşamaları.
PROBLEM DURUMU
Köyümüzün su problemini rüzgar enerjisi ile nasıl çözebiliriz? Kendi anlatımım ve resimlerle hazırladığım hikayeyi çocuklarla dinledikten sonra beyin fırtınası ve soru cevaplarla çözüm yolu bulmaya çalıştık.
Köyümüzün su problemini rüzgar enerjisi ile nasıl çözebiliriz? Kendi anlatımım ve resimlerle hazırladığım hikayeyi çocuklarla dinledikten sonra beyin fırtınası ve soru cevaplarla çözüm yolu bulmaya çalıştık.
DIŞARIDA RÜZGARI HİSSETTİK
Rüzgarı dışarı çıkarak etkinliklerle hissettik.Ne kadar güçlü olabileceği ve bu gücün nasıl kullanılabileceği hakkında değerlendirmelerde bulunduk.
Rüzgarı dışarı çıkarak etkinliklerle hissettik.Ne kadar güçlü olabileceği ve bu gücün nasıl kullanılabileceği hakkında değerlendirmelerde bulunduk.
AİLE KATILIMI ÇALIŞMASI
Çocuklar gruplara ayrıldı.Her grup kendi konusu ile ilgili evde araştırmasını yaptı.
Çocuklar araştırma sunumlarını istasyon tekniği ile arkadaşlarına anlattılar.
Çocuklar sunumları dinledikten sonra rüzgar enerjisinin nerelerde kullanıldığına dair resimlerini yaptılar.
1.Grup rüzgar türbini yapım aşamaları
Çocukları oylama ile iki ayrı gruba ayırdım.Her grup kullanacak olduğu malzemeyi kendisi belirledi.Grup içinde görev dağılımı yapıldı.Rüzgar türbininin nasıl olacağıyla ilgili çizimler yapıldıktan sonra oylama yapıldı.Çizime göre türbini tamamladılar.
2.Grup rüzgar türbini yapım aşamaları
İkinci grubumuzda da aynı şekilde aşamalar yapıldı ve çalışmalarını tamamladılar.Aralarında konuşarak türbinin nasıl görüneceği eldeki malzemelerle nasıl ayakta duracağı konuşularak çözüme ulaştılar.


Stem çalışmalarının aşamalarını eksiksiz uygulamışsınız,tebrikler.
YanıtlaSil👏👏👏
YanıtlaSil